miercuri, 27 februarie 2008


Deputatul Niculae Bãdãlãu:
Liberalii au sabotat aprobarea bugetului
Ultima sedintã a Consiliului Judetean în care s-a votat proiectul de buget pe 2008 a fost unul din subiectele abordate la sãptãmânala întâlnire cu presa a deputatului Niculae Bãdãlãu.
Acesta a apreciat cã sedinta s-a desfãsurat bine cu exceptia prestatiei lamentabile a consilierilor PNL care au încercat sã transforme întâlnirea într-un circ electoral lamentabil: “Când vii cu foaia scrisã de la stãpân, trebuie sã-ti faci datoria ca sã-ti primesti osul”, a afirmat liderul social democrat, referindu-se la consilierii judeteni PNL care s-au opus din rãsputeri ca acest buget sã fie aprobat.
Dacã pânã acum împãrtirea bugetului se fãcea pe criterii stabilite de Ministerul Finantelor, de anul acesta votul majoritãtii consilierilor stabileste destinatia sumelor cãtre localitãtile judetului, un criteriu mai echitabil, în opinia deputatului de Giurgiu, deoarece trebuie tinut cont de nevoile reale ale primãriilor, de proiectele pe care acestia le au în derulare.
În ceea ce priveste intentiile declarate ale liberalilor de a ataca în contencios bugetul, Niculae Bãdãlãu a afirmat cã numai prefectul poate face acest lucru, si are nevoie de o motivatie solidã.
Acesta a mai declarat cã, pe de altã parte, orice reclamatie în contencios ar face ca banii sã nu poatã fi folositi de cãtre primari pentru proiectele pe care le deruleazã în comunitãtile lor.
În legãturã cu acuzatiile consilierilor PNL privind alocarea preferentialã a sumelor din bugetul de echilibrare, explicatiile deputatului Niculae Bãdãlãu au fost cât se poate de clare : “Liberalii ar trebui sã-si muste limba înainte de a vorbi, pentru altfel va trebui sã le reamintesc cum au fost racolati primari de la PSD cu bani trimisi direct de la Guvern, fãrã sã mai fie trecuti prin votul consilierilor.
Amintiti-vã cã anul trecut au venit la Consiliul Judetean 150 de miliarde de la Guvern, sumã ce a fost atribuitã direct municipiului. Atunci nu l-am auzit pe Lucian Iliescu sã vocifereze si sã spunã cã nu este legal desi chiar era. Când, prin amendamentele mele am adus 150 de miliarde în plus la bugetul judetean, ele au fost puse în “gãleata comunã” a Consiliului Judetean si împãrtitã tuturor localitãtilor, indiferent de ce culoare politicã erau primarii. Asa cã toatã grija pe care o are PNL fatã de judetul acesta nu este decât demagogie”.
În legaturã cu opozitia liberalã la proiectul de buget, Niculae Bãdãlãu a declarat cã, atunci când nu esti de acord cu ceva, vii cu o altã propunere, ori în acest sens liberalii n-au avut nimic, ei doar s-au opus; iar dacã acest buget pica la vot atunci ar fi fost un dezastru pentru judet.

6 comentarii:

Anonim spunea...

HOTULE,PUSCARIASULE,DU-TE ACASA!

Anonim spunea...

Cel mai bun baiat,sa castigeeee!

Anonim spunea...

Domnule Badalau,cu tot respectul,dati-mi voie sa va intreb: Cine va este director de campanie?
Pt ca este penibila aceasta campanie,Dumezeule,din cate am obs.eu desfasurarea ei in localit.Giurgiu, mi se pare de-a dreptul penibila!!! serios, masinile acelea care redau niste fraze de-a dreptul ridicole, parca ar fi citite de pe site-ul min.mediului, sau dezvoltarii durabile,si cum suna!!!!parca am fi pe vremea lui Caragiale,parol.
Stiti Dl.Badalau, iertati-mi franchetea, dar parca-ti fi un novice in ale politichiei, eu cand nu am tp sa fac un proiect pt facultate intru pe net caut subiectul si dau copy, si paste,si am pretentia apoi sa trec ex.
Mai ganditi-va, concediati-l pe directorul de campanie(coate goale,ageamiul), ca va spun sigur, ca a copiat acele fraze propagandiste,studiind operele lui Caragiale si dand paste de pe internet, si nu asa se castiga alegerile.Subestimati inteligenta alegatorilor,care incep din ce in ce mai mult sa perceapa diferenta dintre originalitate, si imitatii.
Parol mon cher!!!

Anonim spunea...

Nu credeam ca mai exista asa fel de a face campanie. Slagan de cacat! Hotii pt Badalau,Badalau pt hoti. Iar din goarnele celea de di tot rasul se aude Tantalau nu Badalau.

Munteanu Silviu spunea...

Badalau sa iti iei bani de lumanari tie si la intreaga familie sa te duci cu coroane din banii pe care ii iei pt chirie cu toate ca 3 mil E.

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!